fredag 15 april 2011

Nyföretagarcentrum vs. Almi samt ett stort kontaktnät!

Nu har jag tider bokade med både nyföretagarcentrum och almi. Jag hoppas få mycket input, tips och idéer att spinna vidare på. Framförallt hur jag kan marknadsföra mig mer effektivt och göra mina idéer till verklighet på ett så bra, smart och kostnadseffektivt sätt som möjligt. Har hört både ris och ros om båda dessa nyföretagarhjälpredor så det ska bli spännande att se likheter skillnader och hur de arbetar mer konkret. Jag håller er uppdatterade.

Det sägs att ens kontaktnät är bland det viktigaste för att växa som småföretagare. Därför vill jag gärna ta hjälp från alla vänner, familj och bloggläsare som kanske vet någon (privatperson eller företag) som skulle ha användning av mina tjänster. Gå gärna in på http://www.nalina.se/ och läs mer om vad jag gör. Sprid gärna sidan vidare till andra eller rekommendera mig personligen om du vill. Det går också utmärkt att maila mig på nalinaborvander@gmail.com om du exempelvis vet företag som funderar på att ta in en massör eller har någon form av hälsodagar eller liknande och vill ta in föreläsare, prova på träning, livsstilscoachning eller massage.

Tips som leder till någon form av samarbete belönas med presentkort på massage.

Tack för hjälpen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar