måndag 25 april 2011

påsklov!

Bloggen tog visst en oplanerad paus. Jag gissar dock att det är fler som passat på att njuta fullt ut av det fina påskvädret istället för att hänga framför datorn och läsa/skriva bloggar.

Den här långhelgen har verkligen varit fylld med lite (eller faktiskt ganska mycket) av varje. Vi har flyttat ett lass (dock tyvärr inte vårat flyttlass utan min mammas), det har målats väggar och lekts med barn, lagats god mat, oljats utemöbler, familjefikats, tränats och så en liten gnutta solande också. En helt underbar påsk har det varit och det som känns oerhört bra är att jag som (mestadels) mammaledig kan passa på att njuta även efter övriga världen har börjat jobba igen.


I onsdags var jag på möte på nyföretagarcentrum, men jag berättar mer om det i ett senare inlägg. I veckan som kommer händer det en hel del spännande saker på jobbfronten. Har ett antal möten som jag hoppas ska leda till en hel del jobb till hösten. Berättar mer om det om/när det går i lås. Håll tummarna för mig fina bloggläsare!

Nu blir det mys i trädgården med en god vän + barn. Ha en fortsatt trevlig påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar