lördag 2 april 2011

Lite av varje!

Vaknade till en mycket dimmig värd, men kaffet smakar precis lika gott som alltid.
Känner mig förväntansfull. Både inför den här dagen som kommer innebära häng med familjen, bullbak, lite bokföring samt en dos av Body Balance.
Längtar även efter ny-gamla löprundor.I min ungdom sprang jag mycket på ett ställe som heter Lunddalen och ligger strax utanför Finspång. Egentligen är det inget särskilt med detta utan helt vanliga elljusspår med varierande längd och utmaningar. Det som är speciellt för mig är att jag dels inte sprungit där på massor av år och därför blir lite smått nostalgisk. Dessutom kommer jag snart inte att ha samma naturliga anknytning till platsen då min mamma flyttar från Finspång. Ska bli fantastiskt att få snöra på löparskorna och ge sig ut på välbekanta stigar. Måste ju träna på duktigt nu så att jag tar mig runt årets första löparutmaning Vårruset den 4/5.

Vad gör ni idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar