onsdag 27 april 2011

Powerfrukost och möten!

Vad äter ni till frukost?
Tillhör ni majoriteten som äter i princip samma sak till frukost varje morgon året runt?

Jag brukar variera mig lite beroende på årstid och nu när vädret är så fint upptäcker jag att jag på nytt är sugen på min "sommarfrukost".
Idag bestod den av naturell yoghurt, Pauluns musli, pumpakärnor, kiwi, banan, vindruvor och physalis


Perfekt start på dagen!
Igår kväll hade jag möte med en person från en stor organisation. De verkade mycket intresserade av att till hösten köpa in en del av mina tjänster till sina medlemmar. Det känns oerhört spännande att få komma igång och jobba lite mer och då med varierande delar av mitt stora intresseområde vad gäller hälsa.
Håll tummarna för att allt går i lås!

Förra veckan hade jag möte med Nyföretagarcentrum för lite tips och idéer. I morgon är det dags att besöka Almi. Lovar att berätta vad jag tycker om de båda för er som funderar på att starta eget.

Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar