söndag 17 april 2011

En oändlig helg!

Igår var en riktigt lång dag. Ibland kan en dag vara lång för att det är en mindre bra dag som aldrig tycks vara slut. Igår var en lång dag fast på ett positivt sätt. Det kändes som att jag hann med massor av roliga saker utan att stressa.

Startade morgonen med en smarrig frukost på Stadshotellet med kära maken. Frukosten blev istället till en brunsch då vi var så mätta efter att vi inte orkade äta lunch. Ägg, bacon, gott bröd, härliga pålägg, färskpressad juice och kaffe. Sämre brunsch kunde jag helt klart ha ätit. Är nog fortfarande lite mätt om jag tänker efter.

Sen mös vi en stund hela familjen innan jag gav mig av ner till gymmet för att köra igenom Body Balance-passet inför kvällens klass. Direkt från gymmet ut till Fylleryd där jag förbättrade min löptid med 2 minuter på sträckan 4811m. Klappade mig själv lite extra på axeln innan jag körde hem och avslutade kvällen med familjen och god mat från Koh Thai.

Idag har vi redan hunnit påskpyssla med barnen.
Glad och färglad påsk!
Hoppas ni har en lika mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar