måndag 11 april 2011

Blandad dag med inslag av löpning!

Idag har varit en mycket konstig dag. Den har varit kantad med massor av positiva besked och samtal vad gäller mitt företag. En del av alla de trådar jag kastat ut börjar ge något tillbaka vilket känns fantastiskt roligt.
Jag har också återigen insett vilka fantastiska vänner jag har som ringer och stöttar och hela tiden kommer med feedback.

Idag har jag också tyvärr fått mycket tråkiga besked angående något helt annat. Detta i kombination med ovanstående positiva känslor ger istället en odefinierbar känsla. Känslan av tomhet är nog det närmsta jag kan komma i förklaringsväg.

För att på något sätt rensa hjärnan och avsluta dagen gav jag mig ut på årets första löprunda i Fyllerydskogarna. Med ett fantastiskt löpsteg (läs. lunk med halvtaskig hållning) tog jag mig runt 4811m utan att stanna och gå en endaste gång. Klappar mig själv lite extra på axeln samtidigt som jag sjunker ner i soffan

Trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar