tisdag 19 april 2011

En stor dos av frisk luft!

Det är svårt att låta bli att vara ute när det äntligen blivit så fint väder. Egentligen hade jag massor jobb att göra igår vilket krävde att jag satt inne vid datorn. Kroppen skrek efter något helt annat och istället spenderade jag merparten av dagen utomhus. Startade med en fantastisk 2.5 timmars promenad med en god vän i bokhultet. Fantastiskt att gå mitt i en bokskog när solen strilar ner mellan grenarna, landskapet är relativt öppet och luften är ren och sval. Det gav sådan mersmak att jag på kvällen var tvungen att ge mig ut på en löptur i samma skog. Underbart vackert att springa längs med sjön i bokskogen med solnedgången i ögonen.

Däremellan oljade vi in utemöbler på altanen. Allt för att få vara ute så mycket som möjligt.
Det är precis som att man inte kan få nog av solen såhär i början av våren.

Hur spenderar du de första vårdagarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar