måndag 11 april 2011

Erbjudande till föräldralediga i Växjö!

Jag är oerhört glad att nu kunna erbjuda följande till föräldralediga:

1. Uteträning för nyblivna mammor!
Varje torsdag fm med start 28/4 har du som mamma möjlighet att träna utomhus tillsammans med andra mammor. Barnet/barnen följer med i vagnen (obs! vi använder inte barnet som vikt eller redskap). Vi lägger fokus på att bygga upp kroppen efter graviditeten och åter hitta tillbaka till framförallt bål- och bäckenmuskulaturen. Tonvikten ligger på funktionell träning med egen kroppsvikt, gummiband och den omgivande naturen.Det är viktigt att du varit på efterkontroll och fått ok att träna av din barnmorska.

För mer information och priser maila mig på nalinaborvander@gmail.com

2. Klassisk massage för föräldralediga mammor och pappor!
Som föräldraledig hade jag önskat att ha möjligheten att få massage och ta mitt barn med mig.
Med detta i åtanke erbjuder jag nu föräldralediga mammor och pappor att boka en tid för klassisk massage och ta sitt barn med sig. Vi anpassar massagen efter vad som passar dig och ditt barn för att ni båda ska få en så behaglig stund som möjligt.
Babygym, leksaker och böcker finns på plats. Det går även att ta med vagnen in i behandlingsrummet om barnet sover.

För mer information och tidsbokning ring mig på tele: 0739-576465 eller maila mig på adressen ovan.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar