måndag 7 november 2011

Föreläsning!

Att gå på föreläsningar tycker jag är ett bra sätt att bli peppad, lära sig nya saker och få en stund med sin egen personliga utveckling. Framförallt när det är en bra föreläsare som lyckas fånga sin publik. Då är det inte alltid viktigast vad ämnet är.

I morgon är det dags för en föreläning med Olof Röhlander. Han är idag en välkänd föreläsare som pratar om mental träning. Jag har skrivit om honom tidigare och för mig är han en stor inspirationskälla. Han är också den person som utbildade mig inom coachning. I alla fall vad gäller grunderna inom coachning. Under utbildningen blev jag därför motiverad att fortsätta utveckla mig inom coachning och lära mig mer om hur kraftfullt det faktiskt är för att hjälpa någon annan (eller sig själv) till ett mer "levande" liv.
Mer information om föreläsningen kommer under veckan.

Är du intresserad av att bli coachad inom livsstil och hälsa? Vill du lära dig att stressa mindre, hitta din inre styrka och må bättre? Kontakta mig på nalinaborvander@gmail.com så berättar jag mer.

Ha en skön vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar