torsdag 17 november 2011

Julklappstips och erbjudande!

Nu börjar det närma sig december och den månaden betyder julafton och förhoppningsvis lite ledighet.

Har du svårt att komma på vad du ska köpa till nära och kära vill jag rekommendera en upplevelse. Många uppskattar att få upplevelser av olika slag. Kanske en aktiv present som uppmanar till träning eller varför inte en härlig kroppsbehandling av något slag.

Hos mig kan du köpa fina och uppskattade presentkort på en behandling i svensk klassisk massage. Min praktik ligger på Pär Lagerkvists väg i Växjö och presentkorten gäller till 31/12-2012 vilket innebär god tid att utnyttja det.


Kontakta mig på nalinaborvander@gmail.com för att få presentkortet skickat hem till dig tillsammans med en faktura.

Fram till 23/12 får du 10% rabatt vid köp av 5 presentkort eller fler och hela 20% rabatt vid köp av 10 presentkort eller fler. Passa på att ge bort en behandling till anställda, eller varför inte tipsa arbetsgivaren om vad ni önskar er?




Ordinarie priser:

30 min - 300kr
45 min - 450kr
60min - 550kr

1 kommentar:

  1. Vilken härlig annons gumman, djungeltelegrafen ska jag sätta i gång nu tänkte jag. :-) den e bättre än man kan ana;-) kram och tack för igår! Emelie

    SvaraRadera