söndag 6 november 2011

Nätverksträff!

Jag blir alltid så peppad efter en träff med vårt nätverk.

Vi träffas en gång i månaden och alla representerar olika branscher för att inte konkurera med varandra. Det är nyttigt att få andras synvinkel på ens företag, marknadsföring och arbete. Idag fick jag förmånen att berätta mer om mitt företag och vad jag vill uppnå. Fick en hel del nya tips och idéer och framförallt den där sparken i baken som jag så väl behöver.

Följande härliga människor ingår i nätverket:

Jeanette jobbar som kostrådgivare inom LCHF. Hos henne kan man boka föreläsningar, kostrådgivning och roliga temakvällar. Titta in på hennes hemsida kost med mera.

Emmalill är en duktig illustratör. På hennes hemsida kan man köpa allt från tapeter till väggord och personliga tavlor. Titta in på lillaengla.se 

Tommy Kreutner hittar ni på kreutner.se Han är en mångsysslare och mycket duktig vad gäller sociala medier, fotografering etc.

Även Charlotte är en mångsysslare som bland annat gör brodyrtryck, odlar blåbär och har en egen liten sjö där man kan hyra fisketid eller ha olika happenings. Henne hittar ni på bodaholm.com

Utöver dessa duktiga personer återfinns också Isabell som jobbar som frisör mitt i centrala Växjö. Henne hittar ni på Solo Capelli som ligger på Sandgärdsgatan 12b.

Patricia driver städföretaget Fina Städ som gör allt från hemstäd till företagsstäd och flyttstäd.

Det är oerhört spännande att få ta del av allas entreprenörsskap och framförallt att få lite "kollegor". Härnäst på schemat står en julbordsdate.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar