fredag 18 november 2011

Älska sitt jobb!

Jag kan inte nog ofta berätta hur mycket jag älskar mitt jobb. Bland det bästa jag har gjort är att starta mitt företag som jag verkligen brinner för. Trodde aldrig att jag kunde få uppleva den där känslan som en del (tyvärr ett fåtal) pratar om. Känslan av att vakna på morgonen och verkligen längta till jobbet. Nu är jag ju fortfarande mammaledig på heltid, men med en del hjälp från familj och massor av pusslande med tider så har jag möjlighet att utveckla mig själv och mitt företag.

För varje ny massagekund som ringer och bokar och för varje ny deltagare som bokar sig på mina klasser inom gravid- och mamma-barnträning blir mitt hjärta varmt. Det har tagit lite tid att utveckla affärsidén, men mer och mer hittar jag min väg. Att få positiv feedback från kunder och deltagare är en indikation på att det jag gör verkligen är något som uppskattas och efterfrågas. Konstruktiv kritik är egentligen ännu mer positivt att få för det betyder att jag kan fortsätta att utveckla både mig och affärsidén. Det betyder också att någon bryr sig så pass mycket att de anser det vara värt att påpeka förbättringsområden.

Jag har inte så långt kvar till mitt första delmål vilket känns fantastiskt. Tack vare ett bra nätverk som hela tiden växer och en stöttande familj har jag möjligheten att leva min dröm.
Tack till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar