tisdag 22 mars 2011

Linas Matkasse!

Igår kom första leveransen på Linas Matkasse och jag måste säga att jag är mäkta imponerad av matvarorna och recepten även om jag inte hunnit tillaga något ännu.





Lite av innehållet i matkassen!

Man kan lugnt påstå att jag inte är någon vidare kock i köket. Intresset finns där egentligen, men jag har inget vidare sinne för kryddblandning, stektid och temperaturer. Inte heller har jag någon kulinarisk idérikedom att tala om utan lagar ofta samma saker om och om igen. Jag hoppas nu ha hittat lösningen på detta. Matkassen innehöll ca 10 ingredienser som jag i princip aldrig har inhandlat eller lagat tidigare (plus en massa annat också såklart). Ska bli oerhört spännande att få utforska nya rätter och förhoppningsvis lyckas tillaga dem på rätt sätt.

Jag återkommer med mer bilder och recensioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar