söndag 6 mars 2011

Gahhh!

Hur i hela friden får man stopp på tankarna?

Jag tror på allvar att det fina vädret gör mig oerhört kreativ (kanske beror det egentligen på något annat, men jag  "skyller" på vädret som så många gånger förrut). Jag spottar ur mig idéer (eller egentligen behåller jag dem i huvudet, men ni fattar) i ljusets hastighet. Ibland önskar jag att jag var två (eller kanske tre eller fyra) personer så att jag hann med allt jag ville. Fasen också!! Jag har så många briljanta affärsidéer, men ack så lite tid. Hur ska man kunna välja när det finns så många roliga saker att göra?

Kanske ska jag nu ,istället för att skriva ett flummigt blogginlägg, fortsätta att måla mina 10 fina loppisfyndade köksstolar så att vi kan sitta på dem istället för att gå runt dem.

Ha en härlig solig söndag all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar