torsdag 10 mars 2011

Efterlängtad arbetstid!

Jag har varit mammaledig under en ganska lång tid nu och känner att det ska bli fantastiskt roligt att börja jobba igen. Under tiden jag har varit hemma har jag fått reda på att den tjänst jag hade tidigare inte längre finns kvar i samma form. Detta har gjort att jag fått fundera på vad jag skulle vilja göra istället.

Under drygt ett år har jag nu sakta, men säkert börjat bygga upp mitt företag BoNa - kropp och sinne (som för övrigt troligtvis byter namn inom kort). Det har hittills varit en spännande och utmanande resa, inte minst pga ett pusslande med tiden som aldrig riktigt räcker till. Eftersom jag varit mammaledig på heltid har en hel del idéer och marknadsföringsåtgärder fått ligga lite på is tills vidare, men nu!!! NU!!! Nu är det dags att börja synas, höras och ta för sig. Från och med april kommer jag till en början att jobba en dag i veckan för att vid behov utöka till två dagar och så vidare. Det formligen pirrar i fingrarna att få sätta igång med allt det som än så länge bara återfinns i pappersform.

Till er som bor i och omkring Växjö! Vad saknar ni vad gäller träning, friskvård och hälsa. Jag är mycket intresserad av att höra hur era tankar går. Vad önskar ni hade funnits? Vad saknar ni på er arbetsplats? Maila mig gärna på nalinaborvander@gmail.com med era tankar. Ni som inte bor i Växjö är såklart också hjärtligt välkomna att komma med idéer och tips.

Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar