onsdag 2 mars 2011

Jag har försummat bloggen!

Hmmm dagarna har mest flutit ihop. Det har målats, snorats och vilats (önskar att jag stod för vilandet) och helt plötsligt har det gått 3 dagar. Hur är det möjligt! Sist jag tittade i almanackan var det 27:e februari.

Idag har jag bestämt mig för att ha en fantastisk dag. Nu vänder den senaste trenden. Det är precis som med klädmodet. En säsong är det inne med kläder som man inte riktigt trivs i, som inte riktigt passar ens kroppsform, som man egentligen inte gillar färgen på, men i butikerna säljs inget annat. Bara att gilla läget med andra ord. Men....plötsligt fylls hyllorna av fina, roliga, vackra kläder som man bara älskar. De sitter perfekt på ens kurvor och man mår bra ända in i själen för att man känner sig så fin. Så kommer det vara från och med idag. Mina hyllor kommer att fyllas med härliga, friska, glada och pigga dagar.

Så det så!


I slutet på regnbågen finns det bara bra grejer att hämta!

1 kommentar:

  1. Jag bara ÄLSKAR din energi babe!!!! Du får din omgivning att må såååååå bra!
    Pussar och kramar från Sandra Kregert

    p.s Du är ALLTID fin!! d.s

    SvaraRadera