söndag 13 februari 2011

Som en cool 18-åring!

Häromdagen körde jag bil ensam. Jag hade en liten bit att köra och passade därför på att ladda stereon med gamla godingar i form av Creed. Har inte lyssnat på dem på ett bra tag. När jag satt där och körde (lite för fort) med stora tuffa solglasögon och med en klarblå himmel utanför så kunde jag inte annat än att höja volymen till max.

Plötsligt kom jag precis ihåg hur det kändes att vara 18 år, känna sig jäkligt cool, köra lite för fort i bilen och dessutom sjunga med (högt och gällt) till musiken och tycka att man sjöng minst lika bra som originalet. Kommer ni ihåg känslan? Man är liksom oövervinnlig, lite bättre än alla andra och skittuff.
Kan inte annat än att tycka att det är lite skönt att ha utvecklats en del sedan dess (hoppas jag att jag gjort iaf).

Vad får er att minnas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar