lördag 5 februari 2011

Inspirerande jobb!

Hur känns det när du vaknar på måndag morgon (eller vilken morgon som helst efter en kort eller lång tids ledighet)? Känner du dig inspirerad och lycklig över att få gå till jobbet igen eller känns det tungt och omotiverande?

Jag har aldrig kännt sådan glädje över att få jobba som nu. Jag inser att det passar mig ypperligt att få bestämma mina egna arbetstider, arbetsuppgifter, kollegor och kunder/patienter.
Aldrig har det varit så roligt att gå till jobbet som nu. Att driva eget företag är helt klart en arbetsform som passar mig som handen i handsken.

Vilket arbetssätt passar dig bäst och är det där du befinner dig?

Nu när det börjar röra sig på arbetsmarknaden igen kanske det är dags att leta sig fram till det där drömjobbet...

...om det inte är där du befinner dig redan? Grattis i så fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar