lördag 1 januari 2011

Som en medlem i Barbafamiljen!

 











Jag satt och funderade på hur de senaste 2-3 åren har sett ut i mitt liv och då slog det mig att jag är lite som medlemmarna i Barbafamiljen. Lika ombytliga som de är rent fysiskt har jag nog varit i mina tankar, idéer och handlingar.

Om någon hade frågat mig för 5 år sedan hur jag trodde att mitt liv skulle se ut idag hade jag aldrig kunnat gissa att det skulle bli så här fantastiskt. Jag har uppnått så mycket mer än jag hade kunnat önska, men nästan inget av hur det har blivit var min plan och mina mål från början.
Även om mina mål från början såg helt annorlunda ut så har de förändrats längs vägen och ändå kan jag helt ärligt säga att jag är precis där jag vill vara.

Vad jag vill säga är att inte låta dina mål vara huggna i sten utan tillåta dig att följa nya vägar som dyker upp. Om du bara lyssnar tillräckligt noga så är magkänslan snäll nog att tala om vilken väg du borde gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar