fredag 28 januari 2011

En oplanerad vecka!

Den här veckan blev inte som det först var tänkt.




Jag hade en daglig morgonpromenad inplanerad ihop med lite hemmaträning med mina nya fina Kettlebells (som jag skriver mer om i ett senare inlägg).
Jag hade också tänkt hinna med en hel del jobb, bloggande och en trevlig lunchdate på stan med en vän jag inte träffat på mycket länge.
Tyvärr går det just nu en elak influensa på dagis och istället för att göra åvanstående gör vi följande:

Vi har parkerat våra rumpor djupt ner i soffan. Vi sitter i timmar och tittar på den ena filmen efter den andra. Vi avverkar Pippi, Emil och Ice Age i en rasande takt och till det äter vi Piggelin.
Om det inte hade varit för influensan som slagit ut äldsta dottern så hade det nog varit en nästintill perfekt vecka. Vi (och framförallt jag) behövde nog slå av på tempot lite grann och bara ha mysigt häng hela familjen.

Så trots att veckan inte alls blev som det först var planerat så blev den kanske vad vi istället behövde (minus influensan då såklart).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar