onsdag 12 januari 2011

Året då Nalina blev en löpare!

Jag har bestämt mig för att börja springa. Egentligen är det inte det roligaste jag vet precis, men jag är övertygad om att det beror på att jag inte kommit förbi den där oerhört höga tröskeln så många gånger.
De få gånger jag lyckats klättra över (tröskeln alltså) så har det tagit minst 10 löprundor innan jag ens känt att det varit lite skönt, men när det målet är nått så har löpningen gett en enorm känsla av frihet, som att man klarar allt liksom.

Så.....

Nu talar jag om för er att jag tänker bli en löpare 2011 så får jag skämmas ordentligt om det visar sig att jag ljugit.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Yey!! Fasen va skoj!
    Det är ju verkligen som du säger, 10 gånger i spåret innan det vänder och blir roligt!
    Men det kommer ju inte bli några problem med din grundkondis! (Annars har du väl Fredrik R inte så långt från där du bor - han kan säkert jaga dig lite? ;))

    SvaraRadera
  2. heja nalina!

    SvaraRadera