lördag 8 januari 2011

På mitt nattduksbord!

Läste tidningen PS! häromdagen. Redaktören Tinni Ernsjöö Rappe skriver där om sitt sätt att samla på sig och läsa böcker. Hon skriver att hon har en jättehög av varierande böcker bredvid sängen och att hon läser i olika böcker beroende på ork och sinnesstämning. Jag känner igen mig oerhört väl i hennes beskrivning. Jag är en riktigt bokmal och älskar att läsa böcker av alla de slag. Allt från deckare och romaner till facklitteratur. Här kommer högen som pryder mitt nattduksbord för tillfället:

Behandlar ämnet självkänsla som har varit ett hett ämne under en längre tid. Ej läst hela ännu!

En bok full av kloka ord av Mia Törnblom! Också självkänsla-tema

Nyttig läsning för en nyföretagare!

Även denna nyttig läsning om man vill lyckas som företagare.

Bygg upp din mentala styrka med denna lättlästa bok!


Spännande från första sidan!





Öka din kunskap om hur kroppens muskler fungerar under rörelse.

Nyttig träning och kunskap inför yogautbildning i höst!

Härlig må-bra-bok!
Fantastiskt härlig roman!

Har ni några förslag på böcker som måste läsas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar