lördag 6 augusti 2011

Hektiska dagar!

Det har varit hektiska dagar, fast på helt olika sätt. Nu när det äntligen blivit lite sol och värme har vi jäktat för att hinna till stranden innan solen hunnit gå i moln. Tyvärr är jag en landkrabba så det är en himla tur att barnens mormor är en riktig badnymf och gärna plaskar i alla oändlighet med mina badälskande barn.

Tekniken strular och vill således inte alls hjälpa till med att ladda upp ett kort här. Ni får föreställa er ett fint kort på min äldsta dotter i rasande fart på väg ner i vattnet.

På tal om barnens mormor fyllde denna fantastiska kvinna 60 år igår. Vi firar henne idag istället och nu stressar vi runt för att bli färdiga att åka (förutom jag då som ju bloggar istället).

Tänk er här ett fantastiskt kort på en underbar och vacker kvinna med blå glittrande ögon, härlig solbränna och ett stort leende. Det är min mamma det!

Parallellt med ovanstående är jag i full färd med att öva in ett gympa- och styrkepass för seniorer. Till hösten får pensionärerna något att bita i. Det häftiga med denna målgrupp är att de är så oerhört glada när de tränar och de bevisar om och om igen att det ALDRIG är för sent att börja. Resultaten visar sig oavsett ålder.

Här är ett kort på ett gummiband, en vattenflaska, ett par gympaskor, en träningsmatta och ett häfte med övningar (ja, det är det ni får föreställa er i fantasin då).

För några dagar sedan fick jag ett samtal från en organisation som vill att jag presenterar mitt företag för dem. Det känns mycket spännande och pirrigt så nu förbereder jag vad jag ska säga då tiden vi bestämde är redan nästa vecka. Håll tummarna för att det leder till något stort.

Utöver detta har jag hunnit med en del egenträning i form av Body Pump, löpning och Body Balance.

Hektiskt var ordet!

1 kommentar:

  1. Hektiskt i en positiv bemärkelse :) gud vad spännande. Måste få höra allt sen. Kram

    SvaraRadera