tisdag 30 augusti 2011

Frånvaro!

Som ni kanske märkt har det varit mycket tomt på inlägg den senaste veckan. Torkan beror på två saker.

För det första har jag spenderat en långhelg i Stockholm. Det har varit helt fantastiskt att få egentid och att få sova ut ordentligt. Precis lika härligt har det varit att träffa mysiga vänner och även en gammal skolkompis som jag inte sett på alldeles för länge. Superkul att få så mycket tid att bara umgås och vara.
Jag har också passat på att äta massor av god mat och inser hur futtigt matutbudet faktiskt är i Växjö. Även inom andra områden kan jag sakna utbud. Vi har strosat i inredningsbutiker och en del klädbutiker.Jag inser också att allt du kan tänka dig inom träning, hälsa och kost finns i denna vackra stad. Det får bli fler besök i framtiden helt enkelt.





För det andra har det varit torka på hjärnkontoret. Sedan jag kom tillbaka har jag vid ett par tillfällen satt mig för att skriva ett trevligt blogginlägg, men insett efter en kort stund att inga ord kommer till mig. Bättre lycka nästa gång har jag tänkt och stängt locket på datorn igen. Jag har lärt mig att jag oftast inte kan tvinga fram något utan inspiration.

Nu är jag dock tillbaka både rent fysiskt, men också inspirationen.

Hoppas ni haft en lika fin och glädjefylld helg som jag haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar