söndag 14 augusti 2011

Bomullsbröllop och gång som en cowboy!

Idag firar vi bomullsbröllop. Eller firar var lite att ta i. Vi konstaterar att året har gått svindlande fort och så kryper vi upp framför varsin dator precis som vanligt. Fast vi började iofs dagen med en lyxfrukost och nu på kvällskvisten delar vi på en god flaska vin. En mycket fin present av en vän med order om att den inte fick drickas fören idag. Dessutom fick vi en flaska till, men den får vi vänta 4 år till med att dricka.



Tidigare idag gav jag mig dessutom ut i löparspåret. Jag har alltid varit lite av en tävlingsmänniska och kan ibland överdriva lite smått. På grund av denna kanske mindre positiva egenskap gav jag mig iväg på 11km rundan. När man inte är så löparvan på sådana distanser (eller på kortare distanser heller för den delen) så reagerar kroppen på något vis (detta kan man vara nästan helt övertygad om). Det betyder att jag nu går omkring som en cowboy som ridit lite för mycket. Ljumskarna demonstrerar precis hur de sitter och ömheten går från ursprung till fäste utan nåd. Det positiva är att jag friskar upp anatomikunskaperna.

God kväll!

1 kommentar:

  1. Grattis till er båda <3 Hoppas ni får en fin kväll och att du inte har allt för ont efter löpningen :)

    massor av kramar

    SvaraRadera