söndag 14 augusti 2011

Nya favoriter!

Att jag älskar thailändska fiskarbyxor är ingen nyhet. Helst skulle jag mysa runt i dem hela dagarna, men ibland måste jag tyvärr byta ut dem mot lite mer snofsiga kläder.
Tyvärr har jag haft svårt att hitta dessa byxor i Sverige och har därför tjatat på alla resande människor att ta med hem till mig. Hittade ett företag som heter Hängmatta som levererar i Sverige, men det var inte riktigt samma.

För lite sen kom min kära svärmor med en påse till mig. Hon hade varit i Stockholm och där fyndat ett par fantastiskt fina, gröna byxor. Helt underbara! Och dessutom kostade de inte mer än 99kr tydligen.
Är du sugen på att bli byxfrälst och har vägarna förbi huvudstaden kan du kika förbi butiken Zapata, Tyska brinken 19 i gamla stan.

Jag använder mina ständigt och extra sköna är de till de lugnare yogapassen och vid sittande meditation.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar