söndag 25 september 2011

Vojne vojne!

Inläggen låter verkligen vänta på sig för närvarande. Jag kan inte annat än att beklaga och smått skylla ifrån mig.
Omständigheterna gör att det varken riktigt finns tid eller motivation.

Det är bara en knapp vecka kvar till flytten. Häromdagen fick vi en briljant idé att vi skulle testa att lägga ut vår säng på Blocket. Vi vill båda ha en större säng och den stomme vi hade dammar värre än... ja än något annat som dammar massor. Sagt och gjort, Blocket blev det, men vi hade inte räknat med att det skulle gå så fort. En dag senare befann vi oss utan säng och utan någon egentlig plan för hur vi nu skulle sova. Jag kan bara säga att skumgummimadrass direkt på golvet inte är att rekommendera mer än en natt. Igår drog vi därför till KungSängen och spontanköpte en säng som vi kan hämta om 1.5 vecka. Behöver jag säga att jag längtar som jag sällan längtat efter något.

För ett par dagar sedan kom så äntligen nya koreografin till Body Balance. Fullkomligt älskar det nya (kanske för att det förra har tränats i väldigt många månader). På torsdag morgon är tanken att deltagarna ska få köra, så inlärning pågår. Kom och träna med mig på Nordic Club Växjö kl. 7 på torsdag.

Min dator befinner sig just nu hos en ny doktor. Den första fick inte ordning på den så nu ligger hoppet på den nya. En gnagande oro över att allt jobb kan vara borta ligger i magen och sjuder, men kan inte annat än att rekommendera er att göra back-up på ALLT ni gör. Alltid lär man sig något!

Nu är det bara knappt två veckor kvar till kursstart i gravidyoga och jag längtar. Jag hade verkligen älskat att själv ha möjligheten att gå på gravidyoga under min graviditet och vill därför ge andra den möjligheten. Tipsa gärna de omkring dig. Det finns fortfarande ett fåtal platser kvar.

Om det var någon som undrade varför den här bloggen plötsligt har så lite aktivitet så vet ni nu varför.
Nu är det dags att dra på sig städhandskarna igen.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar