torsdag 15 september 2011

Bloggmotivation!

Just nu är jag inne i en period där bloggmotivationen är smått vacklande. Till viss del beror det på att min dator fortfarande är hos doktorn (snälla, snälla överlev) och min mans dator inte är hälften så rolig att sitta vid (sorry T). Även andra saker tar mycket tid just nu. Vi har bara ett par veckor kvar till flytt med allt vad det innebär, jag övar in ett antal nya klasser i gravidyoga, mamma barnträning (som du kan läsa mer om här) och funktionell träning. Dessutom är nya Body Balance koreografin på intågande så då är ytterligare träning på schemat.

Förhoppningsvis kan jag så småningom även uppdattera er om ännu fler nyheter på olika fronter.

Tills dess ber jag om lite överseende över eventuellt uteblivna inlägg.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar