torsdag 19 augusti 2010

Nya projekt!

De senaste månaderna har varit minst sagt hektiska. Att sedan gå från massor att göra och planera ena dagen till i stort sett ingenting att göra nästa dag lämnar en märklig känsla.

Jag är som allra mest effektiv när jag har mycket att göra, men ändå ser att det jag har framför mig är överkomligt. Projekt och liknande tilltalar mig då jag kan fördjupa mig under en period för att därefter göra färdigt, sätta punkt och vara klar.

Ändå sitter jag nu här och funderar på vad jag ska sätta tänderna i härnäst.
Valet blir att (med god hjälp) äntligen påbörja uppbyggnaden av min egna hemsida. Ska bli mycket spännande att ha nya möjligheter att nå ut till privatpersoner och företag.
Jag håller er uppdaterade på hur det går och när den är färdig. Känner du sedan att du hittar något som passar dig eller ditt företag/din arbetsplats så är du välkommen att kontakta mig för priser eller offert. Maila mig gärna på: bonakroppochsinne@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar