söndag 4 juli 2010

Möhippa!

Jag har alltid vetat att jag har fantastiska vänner, men igår blev jag både chockad, nervös, rörd till tårar och så obeskrivligt tacksam som det bara går att bli.

Trots framstående bröllop hade jag inte en tanke på att jag skulle bli bortrövad på möhippa och trots att två av dessa fina vänner knackade på dörren vid 7:30 så tog det mig ytterligare en god stund innan jag verkligen förstod vad som var på gång.
Då jag bitvis har lite svårt att släppa kontrollen var det först smått obehagligt att få ögonbindel och bli "ivägkörd" mot oanade platser och aktiviteter, men när jag möttes upp av en hel skara härliga tjejer släppte det snabbt.

Att dessa kvinnor träffats innan för att planera en hel dag bara för mig känns lite overkligt. Dagen kunde verkligen inte ha blivit bättre och jag är så rörd över äran att ha dessa kvinnor som vänner och svägerska.

Tack!!

2 kommentarer:

  1. Åh! Va mysigt! Vad hittade dom på med dig då? Inga farliga äventyr gissar jag.. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, inga farliga äventyr eller förnedringsuppgifter. Vi dansade afrodans, gjorde smycken, jag blev sminkad, provade choklad och åt en härlig middag. Dessutom fick jag diverse presenter och presentkort. Som sagt, dagen kunde inte varit bättre.
    Hoppas ni mår bra hela lilla familjen.
    Kram

    SvaraRadera