tisdag 20 december 2011

Men allvarligt!

Julafton är ju nu på lördag!

Jag har någonstans tänkt att det är nästa vecka. Det saknas en julgran här hemma och julklapparna är ännu inte inslagna (dock inköpta). Dags att dra i nästa växel tror jag bestämt.
Har heller inte prioriterat min fina blogg, men det händer så mycket roliga och spännande saker just nu.

För det första beräknas min iphone 4s dimpa ner i brevlådan inom ett par veckor. Efter en inlärningsperiod hoppas jag snabbare, lättare och oftare kunna blogga från telefonen. Jag har också som mål att hitta roliga träningsappar för att höja motivationen på min egenträning. Kom gärna med tips om ni har förslag på bra appar.

För det andra är min nya hemsida på gång. Det känns mycket spännande att få en mer lättarbetad hemsida där jag enkelt själv kan uppdatera, något som jag inte kunnat nu. Detta gör att jag hela tiden kan hålla er informerade om nyheter och annat. Det enda som egentligen saknas är lite fina kort, men det hoppas jag ska bli färdigt inom kort.

För det tredje har jag spenderat hela förra veckan övandes på nya releasen av Body Balance. Nu sitter den som en smäck så denna vecka och några veckor framöver är det Functional Moves som står som prioritet på träningsschemat. Känns oerhört kul att få börja det nya året med att instruera denna grymt bra klass.

Tack vare alla träning har jag någorlunda kunnat hålla julstressen i schack. Vad gör ni för att stressa ner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar