torsdag 1 december 2011

Bästa tiden på veckan!

Den här tiden på veckan mår jag som allra bäst.

På onsdagkvällarna håller jag klasser i gravidyoga. Vid den här årstiden är det extra skönt att stänga in sig i ett varmt rum med tända ljus och ett gäng härliga, gravida tjejer. Efteråt infinner sig ett skönt lugn hos mig också. Torsdagsmorgnar instruerar jag en klass Body Balance och nu när jag sitter med min kaffekopp så inser jag att jag aldrig under veckan är så lugn som jag är just nu. Dubbel dos av bodymind-träning, kan det bli bättre?

Igår eftermiddag öppnade så äntligen bokningssidan till Nike Blast 2012. Än så länge har 992 träningssugna bokat sig. Planen var att jag också skulle vara bokad vid det här laget, men efter mycket mycket funderande så måste jag inse mina begränsningar. Det blir inget Nike Blast 2012 för min del. Istället lägger jag krutet på de två långhelger av yogautbildning som väntar i januari och februari. Det är en hel del att läsa och uppgifter att göras innan det är dags. Dessutom börjar jag två nya jobb i januari samtidigt som det är inskolning på nya förskolorna för småtjejerna. Ja som ni ser går jag inte sysslolös det nya året.

Då tanken var att jag skulle köpa en ny träningsgarderob på konventet botaniserar jag istället på Nikes webshop och inser att denna syssla kan bli mycket dyr. Dyr, men rolig och så välbehövlig=)

Vad väntar er i det nya året? Antar ni nya utmaningar? Kanske nytt jobb, flytt eller varför inte låta 2012 bli året då du kommer i toppform? Håll utkik i bloggen under kvällen, då dyker ett hett tips upp om hur du kan få hjälp att nå dina tränings- och kostmål 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar