söndag 24 juli 2011

Jag förfasas!

Jag förfasas över vad som händer i världen. Hur (troligtvis) en person tar sig friheten att döda och förändra så många människors liv. Inte bara de som dog utan alla anhöriga som nu tvingas leva vidare utan sina barn eller andra anhöriga. Det är så hemskt att det knappt går att beskriva. Samtidigt händer det ju liknande hemskheter i världen mycket oftare än vad vi kanske kan ta till oss. Jag tror att anledningen till att vi nu reagerar så starkt är att det plötsligt kommit så nära allt detta hemska. Det som händer i andra delar av världen, långt bort från vår trygghet är inte lika påtagligt.



Idag snusar jag lite extra på mina barns nackar, kramar och pussar dom lite mer än vanligt och slänger ur mig jag älskar dig till min nära och kära. Idag tillåter jag inte bara dagen att gå utan att påminna de jag har runtomkring mig hur mycket de faktiskt betyder.

Ni vet vilka ni är - jag älskar er!

1 kommentar:

  1. Sandra Kregert24 juli, 2011

    Right back at you vännen! Vi älskar er också!!!

    SvaraRadera