torsdag 21 juli 2011

Bloggsemestern är slut!


Finaste bloggläsare!

Bloggsemestern blev visst längre än det från början var tänkt. Ibland är det skönt att få vara bara ledig och inte fundera på viktigare saker än vad man ska äta till lunch och hur många böcker man kan läsa på en vecka. Samtidigt får jag lite kryp i fingrarna och en viss frustration i kroppen över att "bara vara" under en längre tid. Jag inser att jag mår som bäst när det åtminstone finns någon liten struktur i vardagen att hänga upp saker och ting på.

Under den kommande tiden kommer bloggen att bli lite bredare i sin framtoning. Som tidigare kommer en hel del inlägg att handla om fysisk och mental träning, kost, massage och allmänna vardagliga bestyr. Samtidigt kommer nytt i form av inlägg om kläder, event och annat smått och gott som jag hoppas ska inspirera och motivera dig i din strävan att må bättre.

Jag hoppas att du ska fortsätta läsa, tipsa vänner och bekanta om bloggen och gärna sprida min hemsida, som du hittar här, vidare.

Har du förslag på ämnen du skulle vilja läsa mer om, vill skriva ett gästinlägg eller har andra synpunkter får du gärna kontakta mig på nalinaborvander@gmail.com

Hoppas du njuter av en skön sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar