tisdag 8 juni 2010

Tacksamhet!

Hur ofta känner du tacksamhet för det/de du har i ditt liv?

Jag kan komma på mig själv med att ha så fullt upp med vardagen och alla "måsten" att jag glömmer hur bra jag faktiskt har det. Hur tacksam jag är för min underbara familj, mina härliga vänner och andra människor som jag möter och som ger mig massor av energi. Min rädsla är att vakna upp på äldre dar och fundera på varför jag inte stannade upp och njöt mer av livet hellre än att rusa på i 120 utan att någonsin hinna riktigt fram...fram till vadå?

Hur ofta säger du till dem omkring dig hur mycket de betyder för dig? Hur ofta visar du att du älskar dem?

Vad sägs om att från och med nu varje dag berätta för någon hur mycket de betyder för dig och hur tacksam du är för att just de finns i ditt liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar