fredag 31 december 2010

2011 - nytt år och nya möjligheter!

Det är lite som att vända blad när ett nytt år börjar.
Vad ska vi göra med det nya året? Vad tar vi med oss från det gamla, men också vad lämnar vi kvar i det förflutna?

För en del kan det kännas skönt att 2010 nu är slut. Kanske blev året inte riktigt som vi tänkt oss och därför blickar vi framåt mot nya möjligheter. För andra var 2010 ett fantastiskt år som vi gärna tar med oss lärdomar ifrån för att göra 2011 till ett ännu bättre år.

Mitt 2010 har varit fantastiskt! Det var året då jag gifte mig, fick vår andra fina dotter, men också året då mitt företag tog ett litet kliv uppåt på stegen.

2011 kommer jag att fortsätta njuta av min fina familj, komma igång med min träning igen (framförallt Body Balance och löpträning), utbilda mig inom flera gruppträningsformer och också låta mitt företag nå sina nya mål.

Oavsett hur 2010 såg ut för dig tycker jag vi bestämmer oss för att 2011 blir ett ännu bättre år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar