torsdag 9 december 2010

Träningssugen?


Just nu sitter jag och drömmer mig bort. Har nog aldrig saknat träning så mycket som nu, men den tuffare varianten får vänta tills kroppen är redo. Dessvärre är det på grund av snömassor inte helt enkelt att komma ut på några powerwalks med barnvagnen heller och i brist på andra möjligheter sitter jag därför här och drömmer mig bort.
Medan jag drömmer kan jag samtidigt passa på att tipsa om Nike Blast som går av stapeln i Stockholm sista helgen i januari. Detta är årets event inom träning och hälsa (tycker jag). Massor av fantastiskt duktiga instruktörer, roliga klasser av alla de slag, fina rabatterade kläder och inspirerande föreläsningar står på schemat. För er träningsglada bloggläsare rekommenderar jag varmt detta tvådagars-event.
Är du nyfiken på att veta mer? Gå in här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar