fredag 5 november 2010

Att göra färdigt!

Jag känner mig duktig! Jätteduktig!

Har ni också saker som ni börjat på, men som sedan blivit liggande av en eller annan anledning? Jag har i alla fall flera sådana saker. En del tappade jag motivationen med, andra hann jag inte färdigt med och sedan blev det inte av att jag tog tag i det igen och så finns det en del saker som inte är så roliga och därför är det heller inte färdigt. Men...

Någonstans ifrån har jag fått motivationen att ta tag i alla de här sakerna som egentligen inte är så viktiga, men som ändå ligger lite i bakhuvudet och stressar. Den ena saken efter den andra görs färdigt och nu för varje "punkt" jag sätter desto rakare blir jag i ryggen, desto nöjdare känsla får jag inombords och desto lugnare blir jag.

Jag rekommenderar dig, har du saker som ligger? Gör färdigt! Det är verkligen värt känslan och lugnet som infinner sig efteråt.

2 kommentarer:

  1. Ja, en oavklarad sak du har ar ju att foda barn... :P

    SvaraRadera
  2. Haha Nina, tålamod, tålamod!!!

    SvaraRadera