tisdag 4 oktober 2011

Som man bäddar...

...får man ligga.

Det ordspråket är lite för sant för mig och min man just nu. Någon vecka innan vi skulle flytta sålde vi våran säng. Vi ville ha en ny i alla fall, men hade inte riktigt planerat var vi skulle sova om vi väl fick den såld. Nu har vi hur som helst flyttat in i vårt hus och sover fortfarande på skumgummimadrasser. I dag eller i morgon kommer äntligen vår nya säng och jag räknar med sköna nätter med mycket sömn (hör ni det mina kära barn).

Då jag har lite svårt att göra en sak åt gången har jag som vanligt alldeles för många projekt igång. Nu är åtminstone flyttprojektet avbockat, men renoveringsprojektet tar vid. I morgon startar gravidyogan och en hel del tid har spenderats genom att förbereda mig inför det. Har även hunnit springa på en del intervjuer så alla ni som hållit tummarna får gärna hålla ett par veckor till då det är sagt att jag ska få besked.

Även om man får mycket träning när man flyttar i form av bärande och städande saknar jag "riktig" träning mycket. Har inte haft en chans att hinna till gymmet i denna flyttyra. På tisdag kör jag som vanligt min morgon Body Balance och sällan har jag längtat efter något så mycket. Mitt löfte till mig själv är att därefter prioritera träningen då det är en stor nyckel för mig att må bra. Ser ni något som far förbi med vindens hastighet i helgen så är det nog bara jag som är ute på en löprunda (gissar att det inte kommer gå riktigt så snabbt, men önska går ju).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar